dieta/ Mic dejun

7 idei gustoase pentru mic dejun

Va intrebam zilele trecute, pe pagina de Facebook, daca ati dori sa regasiti pe blog idei de combinatii pentru mic dejun, pranz si cina, combinatii mai sanatoase, mai de regim.

Am fost placut surpinsa de multimea de mesaje pozitive, asadar m-am pus pe treaba, am aranjat frumusel in farfurie si am facut poze.

Dar de unde pana unde asta? Pai pentru ca dupa multe amanari, diete esuate, sfaturi culese de pe internet, dar fara niciun rezultat, m-am hotarat sa apelez la un medic nutritionist si sa ma pun pe treaba, sa scap de excesul de kg.

Eu va spun din start sa va faceti timp si sa alocati resursele necesare pentru a consulta un specialist. Cred ca este important de stiut de ce mancam, cum mancam si ce ni se potriveste. Unde gresim si ce putem face mai bine.

Prin acest articol, si cele care vor mai urma, vreau doar sa va ajut cu cateva idei de farfurii sanatoase, in cazul in care urmati si voi un astfel de regim. Atata tot! Iar azi avem idei pentru mic dejun.

Nu va zic sa faceti ca si mine, nu va zic sa mancati ce mananc eu, faceti cum doriti si simtiti sau asa cum ati stabilit impreuna cu medicul.

Mic dejun – obligatoriu zi de zi

In ultimul an, majoritatea diminetilor le incepeam cu un smoothie facut din diverse fructe/legume, seminte si fulgi de ovaz. Foarte gustoase, insa trebuie sa recunosc ca nu au reusit sa imi asigure intotdeauna energia de care aveam nevoie si satietatea necesara.

Pe de alta parte, parca nici nu puteam manca dimineata mai mult de atat. Uneori nu mancam nimic si de fapt, asta a fost greseala mea. Infometata, la pranz mancam mult, iar la cina la fel de mult. Si ma miram ca ma ingras!?

Nu mi-a fost usor sa ma obisnuiesc cu mancatul dimineata, dar acum nu ma vad incepand ziua altfel!

7 idei gustoase pentru mic dejun

Varianta 1:

Paine graham, ou fiert, o mana de masline, rosie, castravete, ardei galben.

idei pentru mic dejun

Varianta 2:

Paine graham, rosii cherry, castravete proaspat, felii de ardei galben, pasta tartinabila facuta din: 100 g ton in suc propriu, 100 g branza Fagaras, 1 ceapa alba mica, 2 fire de patrunjel, sare si piper, 2 lingurite ulei de masline si putina zeama de lamaie.

Am pus toate ingredientele in blender si le-am pasat. Gata! 

idei pentru mic dejun

Varianta 3:

Paine graham, ou fiert, avocado feliat, ridiche marisoara, rosii cherry, o mana de masline verzi, cateva felii de ardei galben.

idei pentru mic dejun

Varianta 4:

Paine graham, rosii, masline negre si crema de avocado facuta din: 1 avocado bine copt pasat impreuna cu o ceapa mica, zeama de lamiae, sare si piper. Pe deasupra am presarat susan negru.

idei pentru mic dejun

Varianta 5:

Paine graham, felii de ardei gras, ou fiert si branza telemea.

idei pentru mic dejun

Varianta 6:

Paine graham,branza telemea, rosii, ton scurs de ulei si+lamaie.

idei pentru mic dejun

Varianta 7:

Paine graham, branza cottage light, ceapa verde (daca e weekend :D), ridiche, masline.

idei pentru mic dejun

Dupa cum vedeti, putem sa pregatim si cu o seara inainte ceea ce punem a doua zi dimineata in farfurie.

  • Ouale le putem fierbe pe toate odata, iar in fiecare zi in care ne socotim noi ca vrem sa mancam (dar nu mai mult de 4 pe saptamana, mi-a recomandat medicul) le scoatem la inaintare.
  • Pasta de ton cu branza se poate pregati seara si pastrata acoperita cu o folie.
  • La fel si legumele, le putem felia si tragem deasupra o folie. Bineinteles, nu punem sare si piper decat la masa.

Sper sa va placa articolul meu, de fapt, chiar va rog sa-mi lasi impresii. Cel mai si cel mai mult ma intereseaza daca doriti sa vedeti articole de acest gen si pentru pranz si cina.

PrintFriendly and PDF

You Might Also Like

10 Comments

  • Reply
    Ileana
    mai 13, 2016 at 9:16 am

    Arata totul foarte bine,chiar mi s-a făcut pofta:)!Bafta multa!

    • Reply
      Corina
      mai 17, 2016 at 8:30 pm

      Multumesc Ileana 🙂

  • Reply
    Irina
    mai 13, 2016 at 11:02 am

    Eu aveam o problema cu legumele crude, mai ales in extrasezon dar acum am descoperit ca exista unele chiar gustoase si am inceput sa le mananc. Foarte interesanta pasta cu ton, sigur incerc si eu. Si numai bune ideile pentru un mic dejun sanatos pentru prichindeii mei! Multumesc, Cori :*

    • Reply
      Corina
      mai 17, 2016 at 8:31 pm

      Multumesc si eu Irina!

  • Reply
    Crişu Maria
    mai 13, 2016 at 1:01 pm

    Evident că vrem! La cåt de bine arată şi la cåt de echilibrat sunt realizate aşteptăm cu mare interes şi Prânzul şi Cina. ☺

    • Reply
      Corina
      mai 17, 2016 at 8:31 pm

      Cat de repede vin si ele 🙂

  • Reply
    Paula
    mai 13, 2016 at 3:52 pm

    Foarte util articolul, mai ales ca noi avem in fiecare dimineata problema cu „azi ce mancam?” Astept cu nerabdare si idei de mancare sanatoasa pt pranz si cina 🙂

    • Reply
      Corina
      mai 17, 2016 at 8:32 pm

      Problema asta o am si eu si cred ca o voi avea mereu

  • Reply
    David Diana
    mai 17, 2016 at 7:28 am

    Mie îmi place micul dejun foarte mult, întotdeauna am mâncat bine, dar recunosc că uit să mănânc mai multe legume proaspete. Recunosc că şi eu trebuie să renunţ la zahăr şi alte dulciuri nesănătoase. Abia aştept să postezi idei pentru cina şi deserturi sănătoase. :*

    • Reply
      Corina
      mai 17, 2016 at 8:33 pm

      Eu ma bucur ca m-am reimprietenit cu legumele proaspete, imi fac foarte bine. Te pup :*

    Leave a Reply